4 Nis 2013

Evlilik Arifesi

Ben bu evlilik arifesini sevmedim sevemedim !
Herşey binlerce kez şükürler olsun ki yolunda ama ben iyi değilim..
Dün o yıllardır hayalini kurduğum gelinliğime kavuştum,kina gecesi malzemelerimi ve kina gecesi abiyemi herşeyimi aldim,nedenini bilmiyorum ama bu 4 gündür sürekli deli gibi ağlıyorum,sanki sırtımda tonlarca yük var.Kaldıramiycak ve pes edecek gibi hissediyorum kendimi.
Geçen gün bütün ayakkabılarımı,çantalarımi ve kıyafetlerimin bir kısmını topladim sanırım bundan çok etkilendim.Aklıma takılan,kafamı kurcalayan bir şey de yok niye böyle oldum bende bilmiyorum.
Bazen düğünden vazgeçmeyi bile düşünüyorum sonra da saçmalama herşey süper olacak deyip konuyu kapatmaya çalışıyorum ama gözlerim hep dolu dolu...Gözünün üstünde kaşın var diyenlere ağlıyorum inanın.
Bu şekilde evlenip nişanlımın psikolojisini bozmak istemiyorum,evlenmeden önce bir yardım mı alsam yoksa bu durum geçici bir durum mudur ?

Şuan benim gibi olanlar veya bu stresli günleri atlatmıs olanlar var mi ?
Kafayı yemeden destek bekliyorum sizlerden :(

15 yorum:

  1. yaşadıkların bence çok normal çünkü yeni bir hayat başlıyorsun elbette ki bunun stresi olacak..herşeyin dört dörtlük olması için uğraş veriyorsun şu an bedenen ve zihnen yoruluyorsun. belki şu ara, kendini şımartacak zamanlar mümkünse ayır, spa, havuz vs. ya da ormanda ya da sahilde yürüyüşler yap güzel şeyler düşün. ailenle arkadaşlarınla zaman geçir, ruhunu dinginleştirmeye çalış bence. şimdiden mutluluklar :)
    nihanni.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok guzel yazmissiniz :) insallah oyle olur,cook tesekkur ederim..

      Sil
  2. Vesvese olduğunu düşüyorum canım ben takma sen kafana geçer inşallah sana tavsiyem bol bol dualar oku özelliklede Zilzal suresini felak ve nasları oku !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten miiii okumazmiyim hic,cook tesekkur ederim sagolun

      Sil
    2. Tabiki şeytanın işi bilmezmisin ki o;güzel bir olay olacağı vakit bozmaya çalışır vesvese verir devamlı!
      Birde etrafdaki pis nefisler hasetlenen kötülük yapanlar var onlara karşı ve diğer görünmeyen şeytana karşı silahın dualar olmalı inancı kuvetli bir insansan işin dahada kolay.

      Sil
    3. Binlerce kez sukurler olsun ki inanci kuvvetli biriyim..cok tesekkur ederim yardimci oldugunuz icin..

      Sil
    4. Ben teşekkür ediyorum yorumumu gale aldığınız için,ve yararlı olabildiysem ne mutlu bana!
      Sevgilerimle

      Sil
  3. evet evliliğin en zor kısımlarından biridir eşya toplama bende gardrabımı toplarken annemden gizli gizli çok ağlamıştım ki normalde öle çok fazla duygulanmamıştım hani hiç ağlamadım ama tam elbiseleri toplarken o bütün yük bir anda gözlerimden boşaldı ama zamanla geçecektir. birde şimdiden diyeyim beline kırmızı kuşak bağlanırken insan o andaki duyguları tarif edemiyor onu yaşayıp da gör...sonrası biraz daha kolay sonrası sevdiğinlesin allahın izniyle böle yükler böle tonlarca yüklendiğin yükler düğünden sonra bir kaç gün sonra üstünden kalkacak ve vay be bunları yaptık mı ya geçtimi şimdi o bütün stres verici aşamalar diyeceksin inş..yüreğini ferah tut

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten cok zormus esya toplamak,herseyi kirmizi kurdele yapmak salona yigmak..hele ki o kirmizi kusak olayini hic dusunmek bile istemiyorum,dusundugum an gozlerim doluyor.yardimci oldugunuz icin cok tesekkur ederim herkese..

      Sil
  4. Ailenden uzaklaşmak seni korkutuyor muhtemelen.. Ama ailen hep seninle olmaya devam edecek.. Ben kendileriyle çok çatışma içinde olduğumdan, evlensem de kurtulsam modundayım. Yani senin tam tersin durumdayım :)
    O yüzden evlenmek isteyip evlenemeyenleri düşün, bunu hepimiz adına başarabilirsin :))
    Kına gecende bol bol ağlayınca bir şeyin kalmaz :) Düğüne odaklanmaktansa, sonrasını düşün, düğün bir şekilde geçip gider sevdiğinle yaşayacağın güzel günleri hayal et bence =)

    YanıtlaSil
  5. evlilik öncesi böyle sıkıntılar olabilir ama bunlar geçici üzüntü ve sıkıntılardır emin ol,bence evlilik öncesi hazırlıklarının tadını çıkar,çok hızlı ve yorucu bir süreç.
    banada beklerim takipleşmek dileğiyle sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  6. Benim resimleri gördünmü cnm :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Musait degildim canim bakicam en kisa surede :)

      Sil
  7. Canımm merhaba bende evlilik arifesindeyimmm, inan benim düğün tarihim daha belli değil ama hergün aklıma geliyor ağlıyorum bunlar normal şeyler bence bizimde yuvamız olacak üzüleceğiz ama hayırlı, mutlu evlilikler yapacağız aileden ayrılmak çok zor geliyo bana Allah yardımcımız olsunnn :( Elbeette ki olacak şeylerr destek olalımmm birbirimize canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin insallah gercekten cok zor,Allah yardimcimiz olsun canim

      Sil