1 Nis 2014

Dıy-Dım Çalışması *Hamile Pantolonu*



Herkese merhaba..

Yaşadığım ufak tefek rahatsızlıkları geride bıraktım da geldim..

Geçen ki yazımda hamile olduğumdan bahsetmiştim.
14.haftamızdayız ve çok şükür ki herşey yolunda.

Bebişim günden güne büyüyor ve artık kendini belli etmeye başladı bile.Evde ki bütün pantolonlarım dap dar olduğu için artık karnıma baskı uyguluyor.3 tane hamile pantolonu aldım fakat beğenmeyerek giyiyorum ve maalesef ki hamile kıyafetleri normale göre biraz daha kısıtlı.
Hem şunu da düşünüyorum bie sürü hamile pantolonum olsa ne olacak doğumdan sonra baza altına girecek :) 

Bu nedenle internette kısa bir araştırma yaptım ve evde ki bir dünya pantolonumu doğum yapana kadar kullanmama yardımcı olacak bir öneri buldum.




Eşimin giymekten hoşlanmadığı pantolonunun sadece ilik tarafını bu şekilde kestim ve 2 adet düğme diktim.
2 adet düğme dikmemin nedeni her pantolonun darlığı ve bolluğu farklı olduğu için..



Daha sonra aşağıda ki resimdeki gibi kendi pantolonumun düğme kısmına iliklerden geçirerek taktım.
Evde ki bütün pantolonlarımı artık rahat rahat belimi hiç sıkmadan giyebilirim.




Sizlere yardımcı olur diye düşünüp paylaşmak istedim.

Sevgilerle..

3 yorum:

  1. tatlım hayırlı olsuunn!
    bu arada bayıldım bu fikre eline sağlık!

    xoxo,
    Enda,
    http://detailsbyenda.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim
    Sevgiler..

    YanıtlaSil