21 Ara 2012

Vanilya Club Aralık Kutusu

Pazartesi günü işlerim dolayısı ile şehir dışına çıkmıştım.Salı günü de Vanilya kutum gelmiş.Bugün heyecanla  evime döndüm ve merakla kutuyu açtım ama bütün hayallerim suya düştü diyebilirim.
Böyle bir şeyi ilk defa yaptım.Vanilya Club a üye oldum,insanın başına ne gelirse meraktan gelirmiş ya işte o duruma düştüm..
35 lira belki büyük bir para değil ama bu gönderilenlerin hiç birine değmiyor maalesef.35 lirayı bu kutuya verene kadar daha önemli ihtiyaçlarımı alabilirdim.
Denemek için gönderiyorsunuz,ya iyi de bu ay mesela şampuan göndermişsiniz ama kutu işaret parmağım kadar küçük yani bir kullanımlık..Ben bir kere denemeyle ne faydasını görebilirim ne de yararını görebilirim.Azıcık daha büyük boy yapsaydınız emin olun her ay üye olurdum..Çok fazla hayal kırıklığına uğradım..
Neyse ben burada kendi fikirlerimi beyan ediyorum.Kimse kusura bakmasın..Ben buraya ürünler hakkında yada siteler hakkında olumlu şeyler yazıyorsam olumsuz şeyleri de yazmak zorundayım..


Annem benden daha heyecanlanmış,kutuyu hemen açmış :)





El ve tırnak kremi..2. kullanımdan sonra çöpp :)



Bal özlü yüz ve makyaj temizleme jeli..2. kullanımdan sonra çöpp :)



Kuru,yıpranmış saçlar için onarıcı etkiye sahip bakım kremi..Bunu belki 3 kez kullanabilirim :)



Kuru,yıpranmış saçlar için onarıcı etkiye sahip şampuan..Aynı şekilde bunu da 3 kez kullanabilirim ama az az dökersem :)



Likit mineral fondöten..Sadece serçe parmağım kadar boyu var.Rengini size göstermek için süreyim dedim ama ona bile yetmez :)



Gardırop için askılı koku.Bunu saklamayı düşünüyorum,evlendiğimde yeni evimin güzel mi güzel dolaplarına asarım mis gibi de kokar :)



Nuxe nin 100 TL'lik alışverişim de 10 TL'lik 2 adet indirim çeki..



Mendil deodorant.Özel bir yere gittiğimde kullanırım ..



Hediye Çeki 

Saygılar,sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder