3 Ara 2012

Watsons Alışverişi

Yine küçük bir alışveriş ile karşınızdayım :)
Bugün çok yakın bir arkadaşımla alışveriş merkezine gittik ve tabi ki watsons'a da uğramadan olmaz diyerek hemen daldık mağazaya.
Ve eve gelip hemen fotoğraflarını çekip,bloguma atıp sizlerle paylaşmak istedim.Çünkü hayat paylaşınca güzel la la la laaa :)


Pantene de 2.ürüne %50 indirim varmı. Kaçar mı hiç :) 
Saçlarıma neredeyse her gün fön çektiğim için ve düzleştirici kullandığım için çok yıprandı ee düğüne kadar toparlaması için de ısıya karşı koruyucu ve parlaklık veren saç bakım spreyi ni aldım,saçlarım ince teli olduğu için bunu tercih ettim.. 
Diğeri ise saçlarıma ipeksi yumuşaklığı vermesi için bakım serumu.(tavsiye üzerine ) umarım işe yarar ve saçlarım biraz düzelir.. İkisini de saçlarımı yıkadıktan sonra  hafif nemli iken kullanacakmışım. Olur da işe yararsa buna özel bir post hazırlayacağım.. 



Şu dipliner dan o kadar çektim ki.. Hemen hemen bütün markaların diplinerını kullandım ama hiç birisinden memnun kalmadım,gözümün üstüne bulaştı bende uyuz olduğum için kullanmıyordum fakat flormar ın diplinerını arkadaşım kullanmış memnun kalmış. Deneyip göreceğim..



Kavunlu duş jeli,müthiş kokuyor..



Veet sir ağda bantları,hesaplı geldi,kaptım 1 tane..



Saç spreyini perçemlerime kullanıyorum,rüzgarda bozulmasın diye. Maşallah bunu da bir sıkıyorum akşama zor açıyorum :)



Watsons ta beni en çok cezbeden şey bu oldu. Benim gibi sık sık arkadaşında kalanlar için ve seyahatlere çıkanlar için bu müthiş bir şey. Bunun adı sefer tası :) 
Ben görmeniz için en alta krem koydum,üstüne temizleme jelini koydum.Çok pratik,çok kullanışlı..



Bir daha ki postta görüşmek dileği ile sevgiler...


7 yorum:

  1. ürünler harika. güle güle kullan hepsini canım.

    YanıtlaSil
  2. Saç spreyini aklımda tutayım yeni çıkan saçlarımı kontrol altına almak için faydalı olabilir. Sefer tası benzetmesi çok hoş olmuş, ben de çok kullanışlı buluyorum o küçük kapları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi :) saç spreyini kesinlikle alın,sabah sıkıyorum akşam krem yardımıyla zor açıyorum :) sefer tası da büyük bir nimet bizim için :)

      Sil
  3. Merhaba :)

    Blogumdaki Victoria's Secret hediye çekilişinin kazananlarından birisin. Adres bilgilerini ve tercih ettiğin body misti bana bildirirsen (alisverisdellysi@hotmail.com) site yetkilisine ileteceğim ve hemen kargoyu ücretsiz olarak gönderecek.

    Çekiliş sonucunu açıkladığım yazının linki http://alisverisdellysi.blogspot.com/2012/12/victorias-secret-cekilisi.html

    Tebrikler:)

    YanıtlaSil
  4. Flormarin eyelinerini bende cok begeniyorum :)
    Bu arada cekilisime beklerim :)

    YanıtlaSil