4 May 2013

Ürün İncelemesi *Flormar Göz Makyaj Temizleme Losyonu

Herkese merhaba !

Geçen gün Gratis'ten ufak bir alışveriş yapmıştım ama hiç zamanım olmadığı için paylaşamadım,bu arada aldıklarımı kullanmaya başladığım için yorumlayayım diye tek tek paylaşmak istedim.

Bugün Flormar'ın göz makyaj temizleme losyonundan bahsedeceğim.

Şurada Estee Lauder'in göz makyaj temizleme losyonundan bahsetmiştim,ondan memnun kaldığım gibi bu üründen de memnun kaldım.






Yağlı bir yapıya sahip olduğu için makyajımı temizledikten sonra göz çevremde herhangi bir kuruluk veya gerginlik olmuyor.

Ayrıca benim gözlerim çok hassastır ama hiç bir şekilde gözümde yanma ya da kaşıntı olmadı.



Çift bazlı olduğu çalkalıyorum,pamuğa döküyorum ve ovalamadan anında çıkartıyor.Ben çok ağır makyajlar yapmıyorum ama ağır makyaj yapanlar ve water proof makyajları da anında çıkardığı söyleniyor.






Bu arada yarın nikahım var,şans dileyin bana olur mu :)


Musmutlu günler...

8 yorum:

  1. şimdiden çok mutlu olmanı diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. tebrikler :) Allah bir yastıkta kocatsın (:

    bu temizleyiciyi merak ediyordum elimdekiler bitince gönül rahatlığı ile alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin,cok tesekkur ederim :) kesinlikle gozum kapali tavsiye ediyorum :)

      Sil