3 Mar 2013

Ürün İncelemesi *Estee Lauder Gentle Eye Makeup Remover*

Haftanın son gününden herkese merhabalar !

Bugün annemin yıllardır kullandığı ve onun sayesinde benimde tanıştığım ve memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum..Estee Lauder göz makyaj temizleme losyonu.

Benim gözlerim gibi annemin gözleri de müthiş derecede hassas.Ne kullandıysam her şey gözümü yakmıştır bir tek Maybelline markasının göz temizleme losyonu hariç ve artık bu ürün..




Ürünün boyutu aslında küçük ama tek bir göz makyajını temizlemek için 2 damla yetiyor.Biz annemle ortak kullandığımız için çok çabuk bitirdik bundan sonra zaten ayrı ayrı kullanmaya karar verdik çünkü kavga ediyoruz :)

Gözlerimiz hassas olduğu için bu bizim işimize çok yarıyor.
Dermatolojik olarak test edilmiştit.
%100 yağsızdır.
%100 parfümsüzdür.
Alerji testi yapılmıştır ve alerjiye sebep olmaz.
Lens kullananlar için uygundur.

Fiyatı şuan bir kozmetik sitesinde 100 ml boyu 66 TL.Ben değdiğini düşünüyorum açıkçası ve bittiğinde hiç düşünmeden yenisini alacağım.

Ben şiddetle tavsiye ediyorum,gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz..

Sizinle de paylaşmak istedim çünkü HAYAT PAYLAŞINCA GÜZEL !

Herkese musmutlu pazarlar diliyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder