16 Ağu 2013

SELAM !

Uzun bir sürenin ardından herkese merhaba..

Bi ceee yapıp kaçacağım :)

Sanırım ilk defa bu kadar ara  verdim bloğuma.İpad'in tamirden gelmesini beklerken öğrendik ki sorun büyükmüş ve tamir olamayacakmış.Yenisini alacağız ve ben yeniden yazılarıma devam edeceğim.Ama öncelikle güzel bir tatil yapmam gerekiyor.Pazar günü nasipse tatile çıkıyorum ve 23 Ağustos (doğum günüm de ) geri dönüyorum :)

Bir önce ki postta kına gecemin detaylarını paylaşmıştım ama bazı densizler yüzünden bir anlık sinirle kaldırdım ve sonrada pişman oldum.Twitter da dolanan bir densizin yüzünden hemde..
Fesatlığından insanlara durmadan sataşıyor,onların haberleri olmadan sürekli bir şeyler yazıyor ve dalga geçiyor.Halbuki kendisi dalga geçilebilecek bir insan ! ki kendi kimliğini ortaya çıkaramıyor.Biz yazıp paylaştıkça onun bilinç altında ki güdüleri ortaya çıkıyor ve kuduruyor.Kudursun da..Hiç kimse umurumda değil.Eminim ki bu yazıyı gördükten sonra da dalga geçecek geç bebeğim sen eğlen diye ben bu yazıyı yazdım..

1 hafta sonra yeni postlar da görüşmek dileği ile hoş çakalın :)

1 yorum:

  1. O kudurdukça gaza gelmelisin bence :) o kınayla ilgili olan yazını yine yazsana :( iyi tatiller canım bekliyoruz ♥

    YanıtlaSil