26 Ağu 2013

The Balm - Put A Lid On It Göz Bazı

Herkese kocaman bir merhaba..

Tatilden döndüm hemde ipad ile birlikte :) 

Cuma günü benim doğum günümdü ve eşim sağ olsun ipad almış.Çok şükür ki yazılarıma devam edeceğim.

Bugün çok severek kullandığım The Balm markasının Put A Lid On It göz bazını tanıtacağım.










Benim göz kapaklarım aşırı derecede yağlı bir yapıya sahip.Göz bazı sürmeden far uyguladığımda akşam olmadan göz kapaklarımda far birikiyor ve ince çizgi bir çıkıyor.Benim için berbat bir görüntü.

Göz bazını sürdükten sonra farımı uyguluyorum ve gün içerisinde o kadar terlememe rağmen hiç bir şekilde göz kapağımda birikme yapmıyor ve kalıcılık sağlıyor.Ayrıca en sevdiğim özelliği ise farı daha canlı gösteriyor.










Bu ürünle 3 ay önce tanıştım,hemen hemen her gün kullanıyorum buna rağmen ürün hala yarıya inmedi çünkü mercimek kadar elime sıkıyorum ve iki gözükmede yetiyor.Çok bereketli bir ürün..
Sürüldüğünde şeffaf ve renksiz oluyor.



Eğer sizin de iyi bir göz bazına ihtiyacınız var ise,göz yapınız yağlı ise,farınızın daha canlı görünmesini istiyorsanız ve gün içerisinde farınızın gözünüzde birikmemesini istiyorsanız bu ürünü Gratisler de 27 TL ye bulabilirsiniz.

Bir sonra ki postta görüşmek dileği ile hoşçakalın..

4 yorum:

  1. Canim essenceinkini de kullandin mi? Onun hakkinda ne dusunuyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da kullanıyorum,bunun kadar memnun kalmasam da idare eder :) onu renkli olduğu için kullanıyorum üstüne de bunu sürüyorum.

      Sil
  2. ya mercimek kadar dediğiniz tam olarak ne kadar :) ben ne kadar sürmem gerektiğini tam ayarlayamıyorum. irem.

    YanıtlaSil
  3. Pretty great post. I just stumbled upon your blog and wished to say that
    I have truly enjoyed browsing your blog posts. In any case
    I will be subscribing in your feed and I am hoping you write again very soon!



    Also visit my website; Christian Louboutin Australia

    YanıtlaSil