24 Kas 2012

Amway

Şu Amway ilk çıktığında bu kadar pahalı ürün mü olurmuş,bunlar nasıl şeyler falan filan derken bir anda kendimi amway dünyasının içinde buldum.
Her hafta düzenli bir şekilde Bakırköy de toplantılarına katıldım,kozmetik ürünlerini denemek için taa karşıya Amway plazasına gittim.Aklım hayalim durdu,herşeyi denedim.Cilt bakımı yaptırdım,cilt analizi yaptırdım,analize göre kremler ve tonikler kullandım.
Bütün fondötenlerden,allıklardan,rujlardan,rimellerden aklınıza gelebilecek kozmetikle ilgili herşeyi denedim..
Eve gelip komşumuza siparişleri verdim.Çok memnunum hele ki fondötenin den...

Eğer gitmek isteyen,akşama kadar benim gibi her şeyi denemek isteyen ve bu amway işini yapmak isteyen olursa ben yardımcı olabilirim.
Her hafta salı günü bizim apartmandaki teyzeler gidiyor :) bazen bende peşlerine takılıyorum işte sıkıntıdan :)
Verdiğim siparişler ise: 

Artıstry biraz kremli fondöten biraz bb krem gibi ama tam değil :) benim yaşıma uygun değil aslında ama inanılmaz güzel bir fondöten,her şeyi kapatıyor.Pürüzsüz bir yüze sahip olabilirsiniz :)  

Bu aldığım seri beautycyle serisi.Yaşıma uygun olan bunlar.




 Pudrayı fondötenin üstüne sürüyorum,özel günlerde...




Allık seçimim sanırım yanlış oldu çünkü bu direk pembe.Ben şeftali tonları kullanıyorum genelde.


Seriyi bozmamak için rimeli de aldım ama ne yazık ki ben alışık olduğum rimeller den başka rimel kullanamıyorum..



Son olarak seriyi tamamlamak için göz kalemini de aldım memnunum,sabah sürdüğüm de akşama kadar kalıyor ve kolayca çıkatabiliyorum.


Parfümlerin hiç birini beğenmedim valla açık açık söylüyorum :)

Bir de şunu söylemek istiyorum,bugün kurduğum cümleler sanırım saçma oldu,anca bu kadar toparlayıp yazabildim çünkü bugün halim keyfim yok :) idare edin azıcık :) 

Sevgiler

8 yorum:

  1. merhaba bloguna keyifle katılan bir izleyici oldum, bana da beklerim
    umarım sende izlersin

    sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünleri böyle gidip deneme şansımız var mı yaa valla çok şaşırdım :) fondöteni de yazdım bir kenara :)

    YanıtlaSil
  3. Tabi ki,anadolu yakasinda amway plazasi var orada merak ettiginiz her seyi ucretsiz deneyebilirsiniz.fondotenide tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Burası cumartesi günleride açık mı ve üye olmadanda girilebiliniyor mu?
    Benim çok yakın bir arkadaşım üye ama beylikdüzü'nde oturduğumuz için ataşehir'e gidemedik yani ben arkadaşım olmadanda gitsem içeri girip, ürünleri deneyebilir miyim?
    Özellikle fondötenini denemeyi istiyorum renk konusunda kararsızım vede cildime uyar mı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uye olmaniza gerek yok,Pazartesi haric diger butun gunler gidip butun urunleri ucretsiz deneyebilirsiniz.

      Sil
    2. Süper demek pazar günleride açık fondötenim bitti bourjois healthy mix kullanıyordum amway'in fondötenini almak istiyorum ama denemeden almakta zor.

      Sil