17 Kas 2012

Favoriler

Selam kızlar...

Blogumun yeni haliyle hemen post atmak istedim. Diğeri çok con conluydu o yüzden değiştirmek zorunda kaldım..


Bugün favorilerimden bahsedeceğim..

Flormar illuminating primer makyaj bazı
Fondötenin altına bütün cilt kusurlarımı,gözeneklerimi eşitlemesi için sürüyorum ( cilt kusurlarımdan kastım ergenken çıkan sivilceleri patlatıp kanattığım için şuan alnım da ufakta olsa izler kaldı ) 
Cildimi yumuşatıyor krem sürmeme gerek kalmıyor. Eğer üşengeçliğim tutmuş ise süremiyorum tabi..




Amway Artıstry  
Amway ürünlerini yaklaşık son 6 aydır falan kullanıyorum,fondöteni beni memnun etti. Her gün kullanıyorum ve memnun kaldığım sayılı fondötenlerden.. Kendisi kremli olduğu için altına çoğu zaman krem sürmüyorum. Sabah nasıl sürdüysem akşama kadar o şekilde kalıyor. Bu bitsin başka bir tane var onu alıp deneyeceğim.. Rengi Chıffon



Loreal Volumınous Mıllıon Lashes
Evde bir dünya rimel var ve hepsi kurumak için sırada.. Ama ben ne hikmetse bundan vazgeçemiyorum. Evde o kadar rimel varken gittim yenisini aldım,teallamm yaa..



Flormar kapatıcı 02 numara
Etrafını biraz temizliyeydim iyiydi :)  Göz altımda sanki morluk falan varda kullanıyorum. Aslında hiç gerek yok bunu sürmeme ama pürüzsüz yaptığı için favoriler arasında..



Son olarak maybelline allık. Altındaki kağıt yırtılmış numarasını bilmiyorum


Ruj olarak bunların arasından seçiyorum veya diğerlerinden.. Ruh halime bağlı sanırım :)




Diğer kullandıklarımı da zamanla paylaşmayı düşünüyorum,her ne kadar kimse görmese de.!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder