22 Kas 2012

Teşekkürler

Bu yazacağım post sizlere teşekkürlerimi sunacağım bir posttur.

Blogumu açtığımda üyelerim bir iki kişiydi.Ve uzun süre üyelerimin artacağını sanmıyordum taa ki çekiliş yapana kadar.
Çekiliş yaptım ve üyelerim çoğaldıkça acayip mutlu oldum.Ve neredeyse hepiniz şartları tamamlayıp çekilişe katıldınız.Bunun için sizlere çok ama çok teşekkür ediyorum.
Bu akşam saat 00:00 da çekiliş sona eriyor.Buradan ve twitter dan sonucu random.org sistemiyle bildireceğim.
Yakın zamanda daha güzel bir hediye çekilişi için hazırlanıyorum hemde bir kişiye değil bir kaç kişiye hediyeler vereceğim.
Şuan bir arkadaşımla birlikte yaka tasarım işine başladık.Kendimiz kalıp çıkartıyoruz,dikiyoruz.
Yakın bir zamanda bir kaç kişiye yaka ve yanında çeşitli hediyeler vereceğim.Sizler yanımda olduğunuz sürece.
Hepinize tekrar tekrar teşekkür ediyorum ve takipte kalmanızı rica ediyorum...

Öpüyorum,sevgiler

12 yorum:

  1. biz teşekkür ederiz yaka fikri çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde çok güzel olucak,sizler yanımda olduğunuz sürece.Teşekkürler :)

      Sil
  2. Başarılar dilerim. Daha çok çok izleyicilerin olur inşallah. Yakalara bende bu ara çok merak sardım. Merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin insallah,cok tesekkur ederim..takipte kalmanizi diliyorum :)

      Sil
  3. asıl biz teşekkür ederiz bu kadar güzel hediyeleri bizlere sunduğun için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkür ederim canım daha bunlar ne ki..İzlemede kalınız :)

      Sil
  4. Merhaba;
    Ben de sizin gibi yeni blog yazarlığına başladım.Çekilişinize katılmak isterdim ancak sanırım biraz geç kaldım. Bir dahaki sefere inşallah. Bende sizi bloguma beklerim.
    Sevgilerimle
    Güzellik Sanattır!
    guzelliksanattir.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cekilis hala devam ediyor,1 saat sonra bitecek.katilabilirsiniz,bol sans

      Sil
  5. Grеat post. I was checκing continuously thiѕ blog and I'm impressed! Very helpful info specifically the last part :) I care for such info much. I was looking for this certain info for a long time. Thank you and best of luck.

    Take a look at my web site; Http://www.anket-Rehberi.com/
    Here is my blog post :: anket doldur para kazan pet

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. I do not even knoω hoω I endеd up
    here, but I thοught this pоѕt was great.
    I ԁon't know who you are but definitely you're going to a famouѕ
    blοgger if you аre not alгeady
    ;) Cheerѕ!

    Also νіsit my webpage - lbbweb.com
    Feel free to surf my webpage : 3d blu-ray

    YanıtlaSil