11 Mar 2013

Çekiliş Sonucu

Bildiğiniz belim koptu :)

Sanırım 1 buçuk saattir sonucu açıklamak için uğraşıyorum.Bütün herkesin linklerini kimseye hak geçmesin diye tek tek inceledim.Resimle birlikte duyuru yaparsanız ve G+ yaparsanız +2 hak olacağını söylemiştim ve öyle de oldu.Kimsenin aklı kalsın istemiyorum !

Zamanını ayırıp şartları yerine getiren ve getirmeyen herkese çok teşekkür ediyorum...

Kazanan arkadaşımız Elif Nur  oldu..






Kendisini tebrik ediyorum,iyi günlerde kullanmasını diliyorum ve en kısa zamanda nyoruk47@hotmail.com adresine adres bilgilerini yollamasını istiyorum..

Yarın yada öbür gün tekrar bir çekilişim başlıyor,hediyeler şuan hazır..Takipte kalmanızı şiddetle tavsiye ediyorum...!


7 yorum:

  1. güle güle kullansın :)
    biz takipteyiz efenim :))

    YanıtlaSil
  2. hakkını helal et epey uğraşmışsın kolay değil gerçekten anlayabiliyorum...umarım hayırlı olur .kazanan arkadaşı da tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Helali hos olsun tabiki de tesekkur ediyorum

    YanıtlaSil