17 Mar 2013

Düğün Tarihim Erkene Alındı !

Sanırım hayatımda ki en stresli ama aynı zamanda en heyecanlı gününü yaşadım bu akşam...

Bir kaç ay önce şurada aşk hikayemi anlatmıştım sonunda da mutlu haberi vermiştim.Düğün yeri tutuldu,kına yeri tutuldu,kuaför ayarlandı,nikah tarihi alındı,her yere kaporalar verildi ve her iki tarafta daha var diye ağırdan alıyorduk..Taa ki düğün yapacağımız yerin yıkılacağı haberini alana kadar !

Kayınpederimin İstanbul'da tanımadığı insan yok maşallah ! Sağ olsunlar bize sağlam bir yerden sağlam bilgiler verdiler..Velhasıl bizim düğün yerini yıkacaklar korkusuna hemen oradan vazgeçtik.Tanıdıkları araya sokarak daha da önceden baktığımız başka bir yeri tuttuk ama düğün tarihini birazcık öne alarak :s 

Normalde 15 Haziran'da yapacaktık ama yer olmadığı için 17 Mayıs'a yani 1 ay önceye aldık..
Bir yandan seviniyorum bir yandan içim acıyor çünkü ailemden ayrılmama 2 ay kaldı :(

Umarım hakkımızda hayırlı olan tarih budur...

Nergis için hayat şimdi başlıyor,bundan sonra sabaha kadar oturup öğlene kadar uyumak yooook :) 

Bu mutlu aynı zamanda üzüntülü haberi sizinle paylaşmak istedim,desteklerinizi bekliyorum ve herkese musmutlu pazarlar diliyorum !






21 yorum:

  1. Siz mutlu olduktan sonra geri kalan hiçbir şey önemli değil bence hiç bir sorun olmadan atlatacaksınız :) Her işte bir hayır vardır derler ya sizin için en hayırlısı olsun, musmutlu olun inşallah^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy insallah fistik cok tesekkur ederim cok mutlu oldum..Hele ki hic tanimadigim insanlardan boyle moral almakta daha cok mutlu ediyor beni..iyi ki varsiniz !

      Sil
  2. Hayırlısı olsun tatlım..Şimdiden mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Cok tesekkur ederim kuzucum ayrica verdigin moraller icin ve iyi dileklerin icin coook tesekkur ederim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman yanındayım biliyosun canım benim :)

      Sil
    2. Biliyorum fistigim tesekkur ederim iyi ki varsin !

      Sil
    3. sende iyi ki varsın canım öpüyorum kocaman :)

      Sil
    4. Bende seni opuyorum tatlimm :)

      Sil
  4. hayat zor ama güzel ayrılık çok acı veriyor insana çok iyi bilirim ama işte gün gelecek hepimiz bir şekilde ailelerimizden ayrılacağız bende 8 aylık evliyim halen üstümden o ayrılık hüznünü atamadım biraz dindi ama işte...gerçi gurbete gitmedim istanbuldayım yine ama iki saatlik gidiş iki saat dönüşlük bir zaman dilimi ve uzaklıktayım buda beni zorluyor her özlediğimde gidemiyorum kaldıki biraz da evime düşkünüm işler dururken gezemiyorum o sebeplede özlüyorum bugün kısmetse annem babam gelecek inan sekiz aydır hiç oturmaya gelmediler onlarında kendine göre hayat meşgalesi var ardımda okuyan kardeşim var yani umarım herşey gönlünce olur istanbul beykozdayım eğer ki yakın olursan her zaman destek olurum he olmasa bile her zaman bana ulaşabilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( bana da cok zor gelicek annemin gizli gizli aglasigini goruyorum o beni daha cok bitiriyor..ama hayatin kisir dongusu bu iste yapacak bisey yok diyorum her seferinde..cok tesekkur ederim destek oldugunuz icin yanimda oldugunuz icin...

      Sil
    2. umarım mutlu olursun evlilik zor birşey ve çok farklı birşey be 7 sene gezdiğim insanla evlendim ama evlilik apayrı birşey onu demeliyim

      Sil
  5. Kız kendi ailesinin misafiridir derler bizde, artık kendi aileni kuracaksınız inşallah, bütün hüzünlü şeyler eninde sonunda mutlu bir başlangıçlara dönüşmekte..
    Sevdiklerin daima yanında nasıl olsa, çünkü hep kalbimizdedir :)
    darısı başımıza, evlenin ev olun, mutlu mutlu oturun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) katiliyorum size iyi dilekleriniz icin tesekkur ediyorum hic tanimadigim insanlardan boyle guzel dilekleri duymak cok hosuma gidiyor,cok mutlu oluyorum gercekten cok tesekkur ederim..

      Sil
  6. hayırlısı olsun arkadaşım...baba evinden ayrılmak zordur ama sevdiğinle yaşamak ta bir o kadar güzel...mutlu ol yeter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orasi oyle tabi canimm cok tesekkur ederim..

      Sil
  7. Hayırlısı olsuuun inşaallaaah :)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. inşallah hayırlısı olur canım sizin için;) Ama ayrılık konusuna gelince insan sevdiğiyle mutlu oluyor ama ailesinden ayrılmanın üzüntüsü hiç geçmiyor 7 ay oldu ama hala vicdan azabı ve hüznü bir arada yaşıyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallahh cok tesekkur ederim :) gercekten cok zor annemi surekli aglarken goruyorum,babamda yavas yavas baslamis aglamaya :( bende salonda ceyizlerimi gordukce icim sizliyor :(

      Sil