7 Şub 2013

Essence indirimi vol 2

Herkese mutlu akşamlar !

Geçen gün kardeşkoyla Bakırköy'e gezmeye gittik,kardeşim her ne kadar beni Gratis'e sokmamaya gayret etse de ben yine de girdim :)

Şurada ki yazımda Essence de bir çok ürünün 3.50 liraya düştüğünü ve benim payıma düşenlerden bahsetmiştim :)

Bir kaç eksiğim olduğu için Bakırköy şubesine bakmak istedim.Tam anlamıyla istediklerimi alamadan çıksam da sonuç olarak yeni ciciler karşısında mutluydum :)


Tek Tek bakalım ;
Makyaj bazını çok merak ettiğim için aldım,rengi her ne kadar turuncu gibi dursa da iyice yedirdikten sonra herhangi bir renk vermiyor.


Krem farların sanırım bir tek bu rengini almamıştım,aldım artık geceleri rahat uyuyabiliyorum :)


Siyah likit eyeliner.Vallahi bunu çok sevdim.Çok çabuk kuruyor,uzun bir süre kalıcılık sağlıyor ve hafif parlaklık  veriyor.

Swatch'ı bu şekilde..O kadar kalıcı ki elimden zor çıkardım..
İşte benim bebeğim ! Aydınlatıcı o kadar güzel ki dayanamadım 2 tane aldım.Eve geldiğim gibi denedim tam benlik yahu şıkır şıkır parladım :)


Arkasından çeviriyorsunuz fırçanın aralarından çıkıyor.Hiç bir şekilde akma yapmıyor.


Swatch'ı bu şekilde.Pek belli olmuyor sanırım :s


Bronzlaştırıcı kompakt mat pudra.Benim tenim maalesef fazlaca beyaz olduğu için bunu tüm yüzüme sürdüğüm de kendimi düşünemiyorum :)
Tüm yüzüme sürmektense ben bunu allık olarak kullanmaya karar verdim.Mağaza da denedik,satış görevlisi kızında çok hoşuna gitti :) Stok için 2 adet aldım..





Benim payıma düşenler bunlar kızlar sizler neler aldınız bakalım :)

Bu arada yarın Tekirdağ'a öbür gün güzel Edirne'me geçiyorum.Pazar günü kısmet olursa döneceğim..Çok öpüyorum herkesi !



10 yorum:

  1. dün bende girdim ama doğru dürüst hiç bir şey kalmamış:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tam olarak istediklerimi alamadim acikcasi :(

      Sil
    2. rossman da da indirim var ben tüm üçlü ojelerini aldım :)
      bloguma bakıp takip edersen sevinirim :
      http://www.makyajvehersey.blogspot.com/
      iyi yolculuklar

      Sil
    3. Musait bir zamanda bakacagim,tesekkur ederim :)

      Sil
  2. aldığınız aydınlatıcı,eyeliner ve bronz pudradamı 3.5tlydi? güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim..evet evet hepsi 3.5 tl indirim bu ay sonunda bitiyor..

      Sil
  3. cevap verdiğiniz için çook teşekkür ederim şahane bir haber buuu:))

    YanıtlaSil
  4. bu arada bende sizin gibi beyaz tenliyim o bronz pudrayı kontür uygulamak için kullanabilirsiniz

    YanıtlaSil