11 Şub 2013

Ürün İncelemesi *Clinique Blushing Blush Powder Blush*110*

Öncelikle haftanın ilk günüden herkese mus mutlu bir hafta diliyorum !

Sevgili görümcem okul nedeni ile İsviçre'ye gitmişti.Ne istediğimi sordu,bende onda olan Clinique allığını çok beğendiğimi söylemiştim ve kozmetikle ilgili hiç bir şey almamasını söylemiştim (israftan nefret ediyorum) oda sağ olsun beğendiğim allıktan almış :)
Neden kozmetikle ilgili bir şey istemediğimin sebebi ise evde her yer allık,far,ruj vs doldu taştı..Kardeşim de şurada belirtmiştim çok istediğim Yves Rocher makyaj setini almıştı..Herhalde bu da bana ömür boyu yeter :) 

Kutusuna bayıldım..




Ben henüz kullanmadım ama görümcem sabah sürüyor akşama kadar tazelemesine gerek kalmıyor..


Bir renk bu kadar mı tatlı olur ya :)


Sürümü o kadar hoş,o kadar yumuşak ki anlatamam..Hafif bir ışıltılık veriyor..Yağsız bir tabakası var..Keçi kılından yapılmış,hafif kesik uçlu fırçasıyla kolayca uygulanabiliyor.Ben ilk denemem de fırçaya sanırım biraz fazla almışım pes pembe oldu yanaklarım :) Fırçayı bir kere dokundurmak yeterli oluyor.


Swatch'ı ise bu şekilde..


Renk 110 numaralı precious posy..


Acayip mutlu oldum,buradan kocaman teşekkür ediyorum görümceme :)
Sevgiler !

2 yorum: