17 Şub 2013

İstanbullu Blog Yazarları Buluştu

Bugün hayatımda geçirdiğim en eğlenceli günlerden biriydi..

Sevgili  Nimo Stylo nun İstanbullu bloggerlara hazırlamış olduğu buluşma etkinliğine bende katıldım.Gidip gitmeme konusunda inanılmaz kararsız kaldım çünkü hiç kimseyi tanımıyorum etmiyorum diye ama buluşmanın amacı tanışma olduğu için utana utana gittim :)

Buluşma Astoria Avm Caffe Nero'da gerçekleşti..

Nimocuk bizi o sımsıcak içten gülümsemesi ile karşıladı.Aman Allah'ım o nasıl bir şirinliktir yahu bayıldım resmen..2 oldu rüyama giriyordu ve bugün çok şükür ki kendisiyle tanıştım ve iyi ki de tanışmışım..Bir insan ilk görüşme de kendisini nasıl bu kadar sevdirebiliyor anlamadım yaniii !

Herkese bloğunun ismini yazmak üzere yaka kartları verildi..

Çok fazla cici ve çok lezzetli ikramlar verildi :)



İnanılmaz sıcak bir ortamdı ve inanılmaz kalabalıktı.

Bumerang ekibinden gelen 2 arkadaş teklifler hakkında bilgiler verdi..

İnternet pazarlama sohbeti yapmak için bir arkadaş geldi ve sorulan bütün sorulara cevaplar verdi..

Kalabalıktan her ne kadar seslerini duyuramasalar da ben kaptım bir şeyler :)


Ve nimocuk bizlere harika hediyeler hazırlamış,hepsine ayrı ayrı bayıldımmmm !


Şunun güzelliğine bakarmısınız yaaa :) 
Tadına bakamadım çünkü kalabalık ve kapalı ortamlarda  çok fazla duramadığım için pastayı yiyemeden kalkmak zorunda kaldım..
A'dan Z'ye her şey öylesine güzeldi ki ! 

Bir buluşma etkinliği anca bu kadar güzel,neşeli olabilirdi..


Öncelikle Nimocuğuma bizlere böylesine güzel bir etkinlik düzenlediği için,her şeyi düşünüp özene bezene hazırladığı için ve bir an olsun o içten ve sıcacık gülümsemesini bizlerden eksik bırakmadığı için TEŞEKKÜR EDİYORUM !

Ve bu etkinlikte emeği geçen herkese de tek tek teşekkür ediyorum,ellerinize sağlık !


17 yorum:

  1. ay harikaaaaaaaaaaaaaaaa:) bizde istiyoruz ya:)

    YanıtlaSil
  2. Aaa, ben de sen de değişik fotolar vardır diye bir heyecan koştum geldim ama sen eklememişsin fotolarımızı... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle beraber 1 tane fotomuz var yahu ama ben cok koyu cikmisim diye koymadim :)

      Sil
  3. Çok güzel bir gündü, yorgunluktan tek tek herkesle tanışamasam da katılan herkese sonsuz sevgiler :)

    www.bikurabiye.blogspot.com
    www.facebook.com/bikurabiye

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifliydi gerçekten :) Başka organizasyonlarda görüşmek tanışmak dileğiyle,sevgiler...
    gingersbazaar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. herşey güzeldii ama kimseyle foto çekilemedim fotoğraf çekmektek çok fazla tanışamadım da...bi dahakine bol sohbet etmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle ben sizinle ve nimoyla bir fotografimin olmasini cok istemistim dediginiz gibi insallah bir daha ki sefere

      Sil
  6. ÇOK GÜZEL Bİ ŞEY ARTIK BLOG ARKADAŞI FARKLI Bİ ŞE CANIM .....

    YanıtlaSil
  7. merhaba,

    aynı organizayondaydık ama biraz uzak kalmışız sanırım :)
    minik cupcakler benim ikramımdı. umarım beğenmişsinizdir.
    başka bir organizasyonda görüşmek dileği ile

    sevgiler..
    ebru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben utancimdan herkese uzak kaldim :) ellerinize saglik gercekten evdekilerle kapistik ben yiycem ben yiycem diye :) insallah baska organizasyonlarda gorusuruz..

      Sil
  8. ne guzel bı gundu! boyle gunler sık sık tekrarlansın ki, blogger arkadaslıkları kalıcı dostluklara donussun..

    YanıtlaSil
  9. Herşey harika görünüyor..Çok güzel bir gün geçirmişsiniz canım orada olmayı çook isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok isterdim kuzusum insallah bir dahakine katilma firsatin olurrr :)

      Sil