1 Şub 2013

Essence & Avon Alışverişi

Bir arkadaşımdan Gratis Essence nin indirime girdiğini söylemişti.Hemen hemen bütün ürünler 3.50 liraya düşmüş gittim baktım mıncıkladım hakikatten doğruymuş :)

Millet stantlara öyle bir saldırmış ki doğru düzgün bir şey kalmamış,bende bir kaç parça bir şeyler kapabildim.
Gelelim aldıklarıma ;


Tek tek bakalım ;

Uzun süre kalıcı krem göz farı.Koyu gri renk 



Krem göz farı.Mavi renk



 Krem göz farı.Pembe renk


                                
  Krem göz farı.Kahvenin biraz açık bir tonu,koyu dore gibi bir renk.






Jel eyelir.Gri renk fakat mavi gibi çıkmış resimde.Siyahını da almak  istiyordum kalmamış :(



  Krem allık. Frambuaz rengi




Makyaj sabitleyici ve matlaştırıcı toz pudra.İlk defa kullanacağım bakalım memnun kalacak mıyım



                            Yağsız mat duran fondöten.Porselen rengi                             


Kapatıcı şurada ayrıntısıyla birlikte anlatmıştım.Memnun kaldım aldım fakat bunun fiyatı düşmemiş..


 Toz eyeliner.Eve gelince denedim,çok beğendim..



Rujlarda çok fazla seçenek yoktu,hepsi indirime girmemiş sadece 3 renginde indirim vardı.Bende bunu beğendim. Dazzlıng Beıge,göz kamaştırıcı bejmiş :)


Jel eyeliner fırçası..


 Gelelim Avondan aldıklarıma ;
                           
Sprey vücut yağı,hafif pırıltılık veriyor ve inanılmaz derecede tatlı kokuyor..



Fondöten fırçası indirime girmişti..


 İki uçlu far fırçası.Birini far için kullanacağım diğer top gibi olan ucunu da göz kalemini sürdükten sonra dağıtmak için kullanacağım ve göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanacağım.İndirime girmişti..

 
Eyeliner fırçası,indirime girmişti..
  
  
 Bunu 15 gün önce falan almıştım,paylaşma imkanım olmadığı için   paylaşamamıştım.Çok beğendim ucu çok yumuşak ve parıltılı bir göz kalemi..


Gel eyeliner göz kalemi.Bunu da çok beğendim.Golden Fawn rengi.İndirime girmişti..


Essence indirimini ciddi anlamda çok beğendim ve istediğim bütün ürünlere çok çok uygun fiyatlara sahip oldum..

Sevgiler !

5 yorum:

  1. Çok şanslısın Essenceden baya bir şeyler almışsın.. Ben gittiğimde kalan ürünlerin hepsinin içi karıştırılmıştı resmen kullanılacak halde değildi o yüzden hiçbir şey alamadım tabii
    Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum :) benim aldiklarim Allahtan hic acilmamisti yoksa bende almazdim :)

      Sil
  2. merhaba tatlım eğer essence in isteyipte alamadığın bir ürünü varsa buycosmo.com u ziyaret etmeni tavsiye ederim şu anda hala biçok ürün 3.5 tl mutlu günler dilerim :D

    YanıtlaSil