30 Oca 2013

Yurt Dışı Hediyelerim Geldi ki :)

Benim biriciğim bugün sabah 6.30 da yurt dışından döndü..Çok şükür ki sağ salim gitti ve sağ salim geri geldi..Okul gezisi nedeniyle yurt dışına çıktılar.Eline bir sürü liste yapmıştım,maalesef ki Restoran da  kardeşimin ve bir çok arkadaşının bir miktar parası ve başka bir arkadaşının telefonu çalınmış :(
Yani olan bana oldu ve istediğim bir çok şey alınamadı.Şaka bir yana şükür ki onun canına bir şey olmamış ! Cana geleceğine mala gelsin dedik...


Yves Rocher ürünlerini bir türlü deneme şansım olmamıştı.Kardeşim Amsterdam dan bu güzel seti 25 Euro ya bulmuş ve hemen almış :)




                 


En üsttekiler göz farları.Renkler belli olsun diye yakından çektim..


 Çok fazla far kullanmadığım için bunlar bana baya bir uzun zaman gider.




Rujların rengine bayıldım !!!



Uzun bir süre ruj almayı düşünmüyorum desem yalan olur :p



Bunlar da allıklar.Renkler biraz soluk gibi duruyor ama deneyince göreceğim.



 Bürün renklerin swatch larını yapmayı çok isterdim ama yeni olduğu için mıncıklamaya kıyamadım :)


Ben seni yerim minnak :) Şunun tatlılığına bakın yahu,serçe parmağım kadar :) 2 Euro



Aynı şekilde Yves Rocher rimelini almış bunu da sanırım 5 Euro ya almış..



Yves Rocher lipbalm.İnanırmısınız bilmem ama mağaza da 5 tane kalmış,kardeşim 2 tanesini kapabilmiş :( 1 Euro 

Sabah akşam kahve içtiğim için bu şirin mi şirin 2 bardağı almış..20 Euro








Anneye bu 2 çantayı almış,fiyatları 40 Euro



Babaya zippo :) 30 Euro


Abiye ve nişanlıma anahtarlık..Fiyatları 15 Euro


Bir kaç kişiye anahtarlık almış,2 Euro 




Vee benim vazgeçilmezlerim çikolatalarım :)


Dolap magnetleri almış ve bir de Bershka dan hırka almış onları çekmeyi unuttum..

Aklımda bir çok şey daha vardı,bunlarla sınırlı kalmamalıydım ama kahretsin ki bütün parası çalınmış çocukların..
Garibim bize almış almış kendisine bir şey bakamadan parası çalınmış :(

Neyse ki Haziran da balayı için Avrupa turu düşünüyoruz,o zaman telafi etmek dileği ile herkese iyi geceler :)


10 yorum:

  1. Canım hepsi çok güzel.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha guzelleri senin olsun tatlim tesekkur ediyorum..

      Sil
  2. Hepsı cok guzel gule gule kullan :) Setıme bayıldım bayıldım :) Bende ıstıyorummm :)

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullan canım.Makyaj paletini çoook sevdim! :)

    YanıtlaSil
  4. Bardaklar ve çantalar süper
    Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. paletine bayıldım bende istiyordum ama yves rocher'in sitesinde stok tükenmiş :( memnunmusun güzelmi güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok begenerek kullaniyorum ben magazalarin cogunda var sik sik bak istersen :) tesekkur ederim bu arada

      Sil