6 Oca 2013

Avon Cicilerim

Yemin ediyorum can sıkıntısından ve paramı nereye harcasam diye çok düşünüyorum ve nereye harcayacağımı hemende buluyorum hemde yanı başımda..
Avon un yılbaşı kataloğundan sipariş vermiştim dün gelmiş..Dünden beri telaşımız olduğu için paylaşamadım.
Telaşımızın sebebi de burada bahsetmiştim size.Bugün şükür ki hiç bir sorun çıkmadan nikahları kıyıldı.Yarın bununla ilgili bir post yazacağım..
Konuyu dağıtmadan Avon dan neler almışım gelin hep birlikte bakalım..


Göz farı,indirime girmiş 6 TL ye geldi..Rengi gold fame..



Fotoğrafta aslında tam olarak belli olmuyor ama bugün nikaha giderken sürdüm,ışıl ışıl parladım :)


Durulanmayan bakım kremi,iyi gelir mi bilmem..Denemek lazım..


Ben bunu siyah eyeliner sandım ve aldım..Kutuyu açtığımda şok geçirdim.Meğer bu eyeliner şeffaf eyelinermış :) Çok dikkatsiz biri olduğum için içeriğini okumadan sipariş ettim.Fiyatını da 3.90 TL görünce :) Neyse ki işime yarayacağını düşünüyorum çünkü hem normal siyah bir eyeliner çektiğimizde ( ki ben hala öğrenemedim ) taştığı zaman veya yamuk çektiğimiz zaman bununla düzeltme yapabiliyoruz hemde normal farları eyeliner şeklinde imcecik sürebiliyoruz..



Ucu inanılmaz yumuşak ve ince olması beni ayrıca sevindirdi.Dikkatsiz olduğum kadar da meraklı biri olduğum için deneyerek ucunu batırmayı başardım :) Benim tarafımdan denenerek kanıtlanmış ve onaylanmıştır :)


Az rujum varmış gibi bir de bunları aldım..Ama renkleri sizce de çok tatlı değil miii :) Fiyatları sanırım 4.90 TL idi..



Solda ki Sequin rengi,sağda ki Vino Disco 


Bebeğimin küçüğü indirime girmiş kaptım bir tane :) Fiyatı 15 TL


 Aile boyu el kremi :) Bekarlık hayatımda kullanabilirim hatta 5 ay sonra evlendiğimde de kullanmaya devam edebilirim :) Fiyatı 4.90 TL


Bu kokuyu benim kardeşçeğizim kullanıyor,benden ona bir kıyak (hazır indirime girmişken ;)


Avonun makyaj fırçalarını hiç kullanmadım.Denemek için aldım,bugün denedim,memnun kaldım ve Ocak ayı kataloğuna bir kaç fırça siparişi daha verdim..


Fiyat küsuratları yanlışsa affınıza sığınıyorum ve şimdiden mutlu huzurlu bir pazar diliyorum..
Sevgiler


10 yorum:

  1. Sequin ruj ve allık fırçası bende de var. İkisini de beğeniyorum. Yalnız allık fırçası kontüre uygun bence, allık için fazla ince ve sert.
    Diğer ruju da çok beğendim. Güle güle kullan hepsini. :)

    YanıtlaSil
  2. Haklisin biraz kucuk kaldi bende farkettim kontur icin kullanicam buyuk ihtimal.Bu arada tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Cicilerin çok güzel gerçekten =) Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
  4. Ben daha da abarttım.. Dün kataloga bakarken acaba temsilci mi olsam diye düşündüm :) Çevremde alabileceğim kimse yok bari direk temsilci olayım diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhihihi goz kalemide almistim onu unutmusum :) valla birde temsilci olsam iyice battim :)

      Sil
  5. Güzel günlerde kullan tatlım,far away delisi :) bu arada far ne değişikmiş öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fari tavsiye ediyorum bebegim tesekkur ederim bu arada :))

      Sil
  6. hepsini güle güle kullan :) vino discoyu yıllarca severek kullandım biraz dudağı kurutuyor ama rengine aşık olduğum için dudak koruyucuyla birlikte bıkmadan usanmadan sürdüm..şimdilerde başka rujlarla aşk yaşıyorum:)

    http://goncaninguncesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum,kis gunleri icin uygun bir ruj :)

      Sil