30 Oca 2013

Mimlendim !

Sevgili sherfinka arkadaşım beni çok güzel bir konuda mimlemiş.Bu 2.mimlenişim :) Ama bu mim biraz daha farklı ve çok fazla yararlı bir mim ! 
Bu mim 200 kişinin altı takipçisi olan bloglar için hazırlanmış,bloglar arasında ki bağı kuvvetlendirmek için..
Arkadaşım öncelikle böylesine yararlı bir konuda beni de unutmayıp mimlediğin için çok teşekkür ediyorum ve sorularımı hemencecik cevaplıyorum :)










1.En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz özelliğiniz ?
-En sevdiğim özelliğim sıcak kanlı olmam,en sevmediğim özelliğim çabuk sinirlenmem.

2.Küçükken kendinize yakın gördüğünüz bir çizgi karakteri var mıdır? Varsa nedir?
-Rapunzel :)

3.Çevrenizdekiler sizi tek bir cümleyle nasıl tanımlar?
-Yardımsever,neşeli ve enerji dolu.

4.En sevdiğiniz yemek?
-Mercimek yemeği.

5.Pazar gününün sıkıntısını atmak için yaptıklarınız neler?
-Nişanlımla sabah kahvaltısına giderim,akşama kadar gezerim.

6.Son okuduğunuz kitap?
-Rhonda Byrne-The Secret

7.Sizi en çok etkileyen film veya dizi?
-Özcan Deniz-Evim Sensin.

8.Sevdiklerinizi kıskanır mısınız?
-Tahmin edemeyeceğiniz kadar kıskanırım !

9.Far mı Göz kalemi mi?
-Göz kalemi.

10.Kardeşiniz var mı? Varsa nasıl bir duygu,yoksa ister miydiniz?
-16 yaşında dünyalar güzeli bir kardeşim var,sanırım hayatımda ki en değer verdiğim insan o.Arada birbirimizi yolsak ta o benim dünyam !

11.Sabah erken kalkmak için yöntemin nelerdir?
-Şu sıralar 12 den önce kalkmadığım için erken uyanma nedir çok fazla bilmiyorum :) İlla erken kalkmam gerekiyorsa bir yöntemim yok.Uykum ne zaman gelirse o zaman yatağa girerim,ertesi gün de sürünürüm :)



Kendinizle ilgili 11 gerçek?
1.Aşırı kıskancım.
2.Bir anda sinirlenebilen biriyim.
3.Göz makyajı yapmayı çok fazla beceremediğim halde ha bire göz makyaj malzemesi alan biriyim :)
4.Sürekli ruhu daralan biriyim.
5.Hırs nedir bilmem !
6.İstediğim şeyin o saat içerisinde benim olması için elimden gelen her şeyi yapabilen biriyim.
7.Çok fazla sulu gözlüyüm.
8.Yan gelip yatmaya bayılan biriyim.
9.Her ortama ayak uydurabilen biriyim.
10.Alışverişe aşık biriyim.
11.Son olarak nişanlımı son nefesime kadar sevebilecek biriyim :)


Benim mimlediklerim ;

Rimelli Kız
Mavi Ojeli Kız
Kermit Alemlerde
Sevdanın Dünyası
Audreyin Şekerleri
Naslii
Oje Kokusu

Haydi herkese kolay gelsin,öpüyorum :)

4 yorum:

  1. canım benim çok keyifli harika bir yazı olmuş eline sağlık öpüyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yazin kadar olmasa da keyifliydi iste :p ben tesekkur ederim canim opuyorum :)

      Sil
  2. HEDİYELER GERCEKTEN GÜZEL. ENGÜZELİ DE ÇİKOLATALAR . AFİYET OLSUN

    YanıtlaSil