9 Oca 2013

Mimlendim ! :)

Canım arkadaşım Tuğçenin Kaleminden tarafından mimlenmişim :) İlk defa mimlendim,çok heyecanlıyım..
Öncelikle teşekkür ediyorum ve daha sonra sorulara cevaplıyorum :)

1.Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?
Karar vereceğim şey benim hayatımı önemli bir şekilde etkileyecekse mantığımı kullanırım.Eğer etkilemeyecekse duygularımla hareket ederim.Bu zamana kadar hayatımı çok çok etkileyecek bir karar vermediğim için duygularımla hareket etmişimdir.

2.İnsanlar niye mutlu değiller?Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
Bu sorunun cevabını kendimden pay biçerek vermek istiyorum.İnsanlar neden mutlu değiller biliyor musun?Çünkü biz insanoğlu nankörüz.Şükretmek nedir bilmiyoruz.İstediğimiz her şey yolunda.Benim ailem yanımda ve çok şükür ki hepimizin sağlığı yerinde.Deyim yerindeyse yediğimiz önümüzde yemediğimiz arkamızda.Bu zamana kadar ben yokluk nedir bilmedim (binlerce kez şükür olsun) İstediğim her şey alındı. Ee bir de beni 7 yıldır sevdiğim insana verdiler, Rabbim izin verirse 5 ay sonra evleniyoruz.Bu yüzden uğraşacak bir şey yok.Sıkıntı yapacak bir şey yok.Doğu da veya İstanbul da benim sürekli karşılaştığım manzaralar,eve ekmek almaya paraları yok ama bizden daha mutlular.
Kısaca şükredip yetinmeyi bilmiyoruz.Verdikçe verilsin istiyoruz,aldıkça alınsın istiyoruz.

3.Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin bir şey var mı?
Bu benim her alışverişimde geçerli  :) Alırken iyi hoş daha kasaya yaklaştığım an almasam mı diyorum ama şeytan işte al al dünyaya bir daha mı geleceğiz diyor ve beni dürtüyor :)
Ama eve geldikten sonra yaşadığım o pişmanlığı başka hiç bir şeyde yaşamıyorumdur herhalde..

4.Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
Fazlasıyla cazgır olduğum için sonuna kadar hakkımı savunurum.Susmaktan nefret ederim.Ama bazen karşısına öyle insanlar çıkıyor ki el mahkum susmak zorunda kalıyorsun ve susmanın onlara en iyi cevap olduğunu bir kez daha anlayabiliyorsun.


5.Tok gözlü müsün yoksa her şeyim olsun diyenlerden misin?
Örnek vererek cevap vermek istiyorum.Kozmetik konusunda doyumsuz biriyim.Her renk far,her renk ruj,bir sürü rimel falan filan bunlara karşı tok gözlü olamıyorum maalesef ama kıyafet veya aksesuar konusuna değinecek olursam her renk pantolonum olsun yeter.Temel renklerde çantalarım olsun yeter.Yani bir renkten 2 tane olsun istemem ama maalesef şuan durumda tam tersi  :) Kısaca yerine göre tok gözlüyümdür yerine göre aç gözlü :)

Canım arkadaşıma beni mimlediği için çook ama çook teşekkür ediyorum,başka postlar da görüşmek dileği ile :)

3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım. Mimler gerçekten iyi oluyor,ne güzel birbirimizi tanımış oluyoruz :) Muck!

    YanıtlaSil