29 Oca 2013

Yaka Kolye Alışverişim

Pazar günü Tekirdağ'a teyzoşa geldim.Bizim teyzemle aramızda ki bağ bambaşka bir bağdır.Kendisinin 2 oğlu var maalesef ki kızı yok.Ama ben doğduktan sonra teyzem kendi kızı gibi benimsemiş beni.Her şey karşılıklı olduğu için benimde ona olan sevgim bambaşka bir sevgi.Ben anneme anlatmadığım hatta kimseye anlatmadığım şeyleri teyzeme anlatırım.Teyze anne yarısı derler ama inanın bizim sevgimiz ne teyze sevgi ne anne sevgisi gerçekten anlatılmaz yaşanır derecesinden.Bir tanecik teyzem var iyi ki de başka yok !
Sık sık gelirim teyzeme oda aynı şekilde bize..
Canımızı sıkıldığında ben ona makyaj yaparım o bana yapar :) Sabahlara kadar oturup sohbet ederiz teyzoşumla..

Her neyse buraya her  geldiğim de sabahın 9 unda kalkıp kahvaltımızı yapıp kahvemizi içip kendimizi dışarı atıyoruz,buraya geldiğimde yemin ediyorum yürümekten gezmekten zayıflıyorum :)

T shop mağazasını bilmeyen yoktur sanırım.Tekirdağ da da açılmış çok sevindirik oldum :)

Şu yaka kolyeler o kadar hoşuma gidiyor ki..T shop ta bütün ürünlerde 1 alana 1 bedava kampanyası varmış.Stantları resmen talan etmişler.Bende beğendiğim bir kaç yakayı diğerleri gibi kaptım.

Bu iki cici kolye toplam 20 liraya geldi..




Bu ikisi de toplam 15 liraya geldi..



Bunlarda toplam 15 liraya geldi..



Bu kolye ise 5 liraya geldi.Stant da fazla kolye kalmamıştı çünkü dediğim gibi talan etmişler..


Bu cici tokaların tanesi 50 kuruştu..


Aslında bir iki bir şeyler daha aldım ama burada yayınlayamayacağım cinsten oldukları için yayınlayamadım :)


T shop'un kozmetik mağazası ayrıymış ve orada böyle bir kampanya yoktu.İhtiyacım da olmadığı için kozmetik ürünü almadım..

Herkese Tekirdağ'dan kucak dolusu sevgiler :)


10 yorum:

  1. ayy kolyelerine,bütün cicilerine ayrı ayrı bayıldım en güzel günlerde kullan canım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooyy cok tesekkur ediyorum tatlim benim :)

      Sil
  2. güle güle kullan tatlım...
    hepsi çok güzel...
    mini tokalarınada bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. O yaka kolyelerin hepsinden istiyoruuuum! Çok güzel şeyler almışsın fıstığım iyi günlerde kullan. Teyzenle aranızdaki bağa hayran oldum :)

    YanıtlaSil
  4. Vallahi aynilarindan olsaydi sana hediye ederdim kuzucum ya inan tekleme kalmislardi,bir daha ki geldigimde bulursam soz alicam canimm tesekkur ediyorumm :)

    YanıtlaSil
  5. COOOKK TATLILAR SU SIRALAR BENDE SARDIM BUNLARA AMA BURDA ALABILECEGIM BIYER YOK GULE GULE KULLANIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim,ama bulundugunuz yerde mutlaka vardir diye dusunuyorum

      Sil