15 Oca 2013

Çekiliş Sonucu

Herkese merhaba..

Dün çekiliş süresi bitti ve bugün sonuçları belirledim..

Çekilişe 63 kişi katıldı fakat 46 kişi çekilişe katılma hakkı kazandı yani toplam sayı + haklarla birlikte 56 oldu.Diğer arkadaşların verdiği linkler açılmadı..Diğer katılamayanlar ise bloğumu izlemeye almamışlar,sanırım unutmuşlar.Haksızlık olmaması için elemek zorunda kaldım..
Katılan herkese,şartları tamamlayıp ve tamamlamayan herkese çok teşekkür ediyorum.
Şuan da bir arkadaşımla birlikte bir tasarım işine başladık,daha güzel çekilişlerle karşınızda olacağım..







Kazanan arkadaşımız undenied oldu..
Yazdığı yorum aşağıdadır..




İyi günlerde kullanmanı diliyorum..En kısa zamanda iletişim bilgilerini nyoruk47@hotmail.com adresine bekliyorum,yarın kargoya vereceğim..

Herkese tekrardan çok teşekkür ediyorum,iyi ki varsınız..

5 yorum: