12 Oca 2013

Victoria Secret

O kadar canım sıkılıyor ki anlatamam..Sıkıntıdan canım yazı yazmak istedi.
Bugün benim hasta olduğum,bittiğim Victoria Secret parfümlerimden bahsetmek istiyorum..
İlk postum da toplu halde yayınlamıştım,şimdi tek tek bahsetmek istiyorum..
İlk önce yurt dışından arkadaşım bu seti getirmişti.Rengi de pek güzel yahu..


İçinden kiraz çiçeği ve şeftali kokulu vücut spreyi çıktı..


Bu da aynı şekilde kiraz çiçeği ve şeftali kokulu vücut kremi..


Son olarak çantanın içinden geceleri ışıl ışıl parlamam için vücut pudrası çıktı :) Henüz kullanamadım çünkü kına gecemde ve düğünümde kullanmak istiyorum..


 Bunu ve bundan sonrakileri tek tek aldım.Aslında bunu da kullanmadım çünkü düğünümde kullanmak istiyorum :) Romantik kokulu pırıltılı losyon..


Kış aylarına uygun bir parfüm çünkü biraz ağır bir koku..Severek kullanıyorum,bu benim diğeri ise annemin..



Ah benim bebeğim bu :) Kokusu romantik kokusu ve bende nişanlımın yanına giderken sıkıyorum,romantikliğimize romantiklik katsın diye :p 


Yılbaşı hediyesi olarak kankim getirmiş..


Aynı şekilde kokulu losyon,ama bunu kullanıyorum düğünüme falan saklamıyorum :)


Bu da onun parfümü..Gördüğünüz üzre Victoria Secret meleklerinin kanatları var üzerinde :) Bende bir melek olduğum için alınmış ( öyle söylendi vallahi ) :)


Severek kullandığım diğer bir losyon..Kokunun adı yasemin ve vanilya kokulu losyon..


Şimdi diyeceksiniz ki amma da çok seviyorsun şıkır şıkır gezmeyi :) Ama gerçekten o kadar da parlamıyor,ancak sürersem annemle altın gününe giderken annemle birlikte sürüyoruz :) 


Son olarak yine şıkır şıkır kiraz kokulu vücut losyonu..


Böğürtlenli vücut spreyi..


Son olarak yarısını bitirdiğim ve severek kullandığım kış parfümüm..


He bir de çekilişten kazandığım vücut spreyi vardı..O kadar çekilişe katıldım inanın sadece bu çekilişi kazandım. Allah'ın sevdiği kuluymuşum :)



Tek tek paylaşmak istedim,çünkü hayat paylaşınca güzel..
Sevgiler

2 yorum:

  1. Bende Luscious Kisses var.Çok meyveli kokuyor.Sanırım ben biraz daha çiçek ve vanilya kokularını seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. İşte bende de var ama çok fazla hafif kokuyor canım ben genelde oda parfümü niyetine kullanıyorum.

    YanıtlaSil